Unit 13
A Unit 13 a SOCOM nyomdokain igyekszik meghódítani a taktikai TPS-ekért rajongó játékosok szívét, s habár a játék alapvetően jól sikerült, itt sem úsztuk meg zavaró hiányosságok nélkül.
Pedig egy kis történet, némi cselekmény nem ártana, hiszen az ember szívesebben bújik olyan karakterek bőrébe, akikkel azon kívül is történik valami, hogy halomra lövik a gonoszokat. Szerencsére a játék ezen utóbbi része elég jól sikerült, lényegében egy klasszikus TPS-t kapunk, ahol nem a rambózáson, hanem a helyszínek taktikus felderítésén és kipucolásán van a hangsúly. Mindezt hat választható karakter segítségével hajthatjuk végre, és a derék legények nem csak a neveikben, de a képességeikben is különböznek, és még fejleszthetőek is. A küldetések teljesítéséért minden pályán tapasztalati pontot kapunk (a teljesítményünk fényében), és ha kellő XP összegyűlik, akkor jön a szintlépés, ami új fegyvereket és képességeket jelent, és nem csak a fejlődést összehozó katonának, de alkalmanként az egész csapatnak is. A küldetések amúgy változatosak, kihívás is akad, és a grafikára sem lehet panasz, ugyanis a pályák tényleg különböznek egymástól, és rendesen ki is vannak dolgozva -- néha ugyan sok a szűk hely, és a bejárható térképek sem hatalmasak, de azért egy elég korrekt játékélménnyel van dolgunk, amit csak fokoz a kooperatív mód jelenléte.
A játék másik hibája -- az épkézláb történet hiánya mellett --, hogy a három tucat pálya ellenére is viszonylag gyorsan végigjátszható, és hiába a coop és a pályák újrajátszására ösztönző csillagosztogatós rendszer (amiket szintén a teljesítményünk után kapunk), valójában az összkép mégsem annyira csábító, hogy egynél többször végigvigyük a küldetéseket.
