Úgy tűnik, hogy a Visual Concepts új írókat fogadott fel, hiszen a múlt hónapban tesztelt NBA 2K19 is sokkal komolyabb történetet kapott, mint a 2018-as epizód, és így van ez az aktuális WWE esetében is. Azonban, mivel egy tesztnek van eleje, közepe és vége, kezdjük az elején: az indítás után rögtön egy meglepetés fogadja a játékost, ugyanis a menü végre előnyére változott. Egyszerű, letisztult, mégis sokkal látványosabb, mint az elmúlt években bármikor. Erre már nagyon nagy szükség volt.

Bunyó karácsonyig

A már ismert lehetőségek mellett van újdonság is, hiszen több éves kihagyás után visszatért a 2K Showcase mód, amiben az 1981-ben született legendás pankrátor, Daniel Bryan karrierjének legjelentősebb pillanatait élhetjük át. Ha pedig már karrierről van szó, az új sztori mód sokkal élvezhetőbb, mint egy évvel ezelőtt. A főszereplő egy fiatal srác, aki furgonban lakik, és arról álmodik, hogy ő lesz a következő John Cena. Persze, ez nem könnyű feladat, mert bár Matt Bloom gyorsan szerződést ajánl nekünk az NXT-ben, de ahogy az lenni szokott, semmi sem egyszerű… Innen indul a történet, rengeteg bunyóval, szenvedéssel, meghatározott célokkal, a küzdelmekben ugyanis nem elég csak legyőzni az ellenfeleket, ha azt akarjuk, hogy sikeresen továbblépjünk a karrier következő fejezetére. A játék vezérlése a szokott módon zajlik, az irányítás most sem egyszerűsödött, a játékbeli lehetőségek pedig a telefont előszedve teljesednek ki. Többek között itt hallgathatjuk meg a podcasteket, olvashatjuk el az üzeneteinket, menedzselhetjük képességeinket, készíthetünk videókat.

A WWE 2K19 ismételten a megszokott pankráció-élményt kínálja, de sajnálatos módon a sorozat egynémely hibája ugyanúgy jelen van, mint eddig. Ha a ringen kívül folyik a harc, és esetleg földre kerülünk, akkor előfordulhat, hogy nem látjuk az eseményeket, a submission helyzetek irányítása még mindig nagyon vacak, és a parancsra nem reagáló játékosok miatti elvesztett meccsek is ugyanolyan dühítőek, mint bármikor. Ugyanakkor a WWE idei epizódja élvezhető, az animációk szépek, a verekedés látványos – még mindig elképesztő mozdulatokat tudunk bemutatni, ha van elég gyakorlatunk. Az pedig kell, mert a 2K Towers módban – szintén újdonság – igen kemény kihívásokat kell teljesíteni: WWE-szupersztárokat kell legyőzni, egymást követő meccsek sorozatában, úgy, hogy az egyes küzdelmek között az elvesztett életerő pontokat nem kapjuk vissza. Ha pedig vesztünk, kezdhetjük elölről. Kemény, igaz?

Bunyó újév után

Szóval minden szép és jó, a régi elemek mellett a Visual Concepts sikeresen implementált a szériába olyan újításokat, amelyek egyáltalán nem lógnak ki a koncepcióból, ráadásul ezek alaposan kitolják a játékidőt. Már csak azért is megéri küzdeni, mert a játékban rengeteg feladatot (pl. nyerj meg úgy egy meccset, hogy nem vesztesz HP-t) lehet találni, amelyek mind-mind kitűzőket jelentenek. Tavaly ott fejeztük be, hogy egy reform ráférne a szériára, ezt most részben megkaptuk: a menü változott, a MyCareer módban van egy szuper szinkron, most már csak az irányítást kéne egy picit egyszerűsíteni. Fejlődés tehát erre az évre bőven jutott, a különböző játékmódokkal (pl. Road to Glory, PPV meccsek, szóló és online játék stb.) együtt hónapokra elegendő szórakozást nyújt a WWE 2K19, ennél többet pedig egy sportjátéktól nem kívánhatunk.