Call of Duty: Black Ops 6 mutliplayer teszt – Beugrottam
A sztori-kampány után belevetettük magunkat a multiba és a klasszikus játékmódok mellett természetesen az átalakított zombimódot is pörgettük.
A sztori-kampány után belevetettük magunkat a multiba és a klasszikus játékmódok mellett természetesen az átalakított zombimódot is pörgettük.
A Black Ops 6 már elérhető PC-re és konzolokra, a szokásos teszt helyett viszont kétfelé bontjuk az idei epizód elemzését – kezdjük elsőként a sztori-kampánnyal!
Menetrendszerűen érkezett meg az éves Call of Duty, méghozzá visszatérve egy korábbi kedvenchez, feltámasztva ezzel a hidegháború fenyegető árnyékát.
A Treyarch mintha csak atomot dobott volna le, mikor kiderült, hogy a BO4 már nem tartalmaz egyjátékos kampányt, inkább a multira összpontosít, a robbanás pedig felégette az internet haragos népét. A kérdés azonban az, hogy mi a fontosabb – a 6-10 órás történet, vagy a több száz órát nyújtó többjátékos szegmens?
Minden évben itt van, minden esztendőben bekajáljuk, hogy azután ismét nagyon várjuk a következőt. A Call of Duty már több mint videojáték, inkább életérzés, ami egy jó ideje a pörgős multira összpontosít a kampány helyett. Hol jobban, hol rosszabbul.
A jövőbe menekül a Treyarch és a Call of Duty sorozat, hogy a világot ezúttal 2025-ben perzseljék fel, először fanatista terroristákkal, később pedig a zombikkal. Végre új erőre kap a széria, vagy már elérte a csúcsot, és innentől csak lefelé vezet az út?
Decemberi számunk PC-s Black Ops II cikkében egy box erejéig már megemlékeztünk a világ legnépszerűbb FPS-ének PSV-s kitérőjéről, igaz akkor csak a külföldi szaksajtó lesújtó kritikáiról tudtunk beszámolni. A bődületes karácsonyi szezon lecsengése után viszont szert tettünk egy saját COD-kártyára is, hogy megnézzük, valójában miért is szólta le ennyire a szakma a legvitatottabb megítélésű videojáték-sorozat Vitán történő debütálását.
Kézenfekvő lenne talán azzal kezdeni, amit az elmúlt háromnegyed évben nagyjából mindenki szajkózott: a Treyarch soha vissza nem térő alkalmat kapott akkor, amikor az eredeti CoD-fejlesztő Infinity Ward gondolt egy nagyot s merészet, és az égnek szegezett orral átmasírozott az Activision zászlója alól az EA csapatába (akiket amúgy egyszer már hasonló csinnadrattával faképnél hagytak, de az egy másik sztori). Szóval van ez a bagázs a homlokán az „ÖRÖK MÁSODHEGEDŰS” felirattal, aki az egyik pillanatról a másikra a jól megszokott mellékvágányról átkerül a rivaldafénybe: hirtelen mindenki elkezd érdeklődni a páratlan sorszámú CoD-epizód iránt (pedig köztudott, hogy azok mindig silányabbak, hisz az a Treizé nevű csapat hegeszti őket), és meg kell hagyni, majdnem sikerült is a csoda.