Tesztek

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint teszt

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint teszt

Idén októberben befutott a 2017-es Ghost Recon Wildlands folytatása, a Ghost Recon Breakpoint, melyben a Ubisoft a bolíviai kartellt drónokra, a taktikus játékmenetet pedig (papíron) magányos lopakodásra cserélte. Kisebb spoiler a cikkből: az elmúlt pár évben nem ez volt a franciák legjobb húzása.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands teszt

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands teszt

Ötévnyi pihenő után újra bevetésre indul Amerika legjobb titkos alakulata. A Wildlandsben a Ghost-különítmény a futurisztikus felszerelést open-world miliőre váltja, és bár a csere nem rossz, mégsem vagyunk teljesen elégedettek.

Ghost Recon: Future Soldier teszt (PC)

Ghost Recon: Future Soldier teszt (PC)

Igen, jól emlékszel, már írtunk egy tesztet a legújabb Ghost Recon játékról, de mivel azóta megjelent a játék PC-s változata is, úgy gondoltuk, megnézzük, hogy a személyi számítógépekre készült verzió miben különbözik a konzolostól.

Ghost Recon: Future Soldier teszt (Xbox 360, PS3)

Ghost Recon: Future Soldier teszt (Xbox 360, PS3)

A Ghost Recon: Future Soldiert 2010 karácsonyára vártuk, és bár a kétéves késés ellenére jó játékot kaptunk, látszik a végeredményen, hogy korábban kellett volna megjelennie: könnyed, kooperatív akciójáték lett az egykor nehézségéről híres taktikai shooterből.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2

A Ghost Recon széria legfrissebb toldaléka rekordidő alatt készült el. Egy teljes árú dobozos folytatás kapcsán meghökkentően rövidnek tűnik a nem egész egy esztendőnyi fejlesztési idő. Ám hiába a „rövidke” készítési idő, a Ubisoft így is a nyári periódus legjelentősebb katonai szimulációjával pezsdíti fel az uborkaszezont.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

Tom Clancy és a játékipar egymásra találása a ’90-es évek végén sorsszerű esemény volt. A politikai thrillereiről elhíresült író a Red Storm megalapításán túl, egy olyan trió - Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell - alapjait fektette le, amelyek külön-külön is jelentős mérföldkövek a játékvilágban. A Red Stormot ugyan megvásárolta azóta a Ubisoft, de az író még mindig aktívan kapcsolódik az épp soron következő fejlesztéshez.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter

Van némi csalafintaság abban, hogy a kedvenc akciójátékaink elé odabiggyesztett Tom Clancy név működik. Noha mára már csupán leheletnyi kapcsolatot jelent a játék és a mester között, mi mégis, pavlovi reflexként azonnal isteni beavatkozásnak minősítjük, és így mi mást várnánk tőle minden egyes esetben, mint valami militáris Kánaánt. A múltban ez kiválóan működött: vártunk, örültünk, és így tovább, egészen addig, míg az Rainbow Six Lockdown meg nem döntötte a helyes kis elméletet. Így az Advanced Warfighternél már éltem a gyanúperrel, és ha hozzáteszem, hogy a névtelenség homályából felbukkant svéd Grin csapatra bízták a PC-s verzió elkészítését, hát volt bennem kétely bőven...