Onimusha 2: Samurai's Destiny teszt – A bosszúvágy nem évül el
Felújított formában tért vissza az Onimusha 2, mi pedig megnéztük, hogy 23 évvel a megjelenése után vajon ugyanolyan élvezetes-e a démonirtás, mint PS2-n volt.
Felújított formában tért vissza az Onimusha 2, mi pedig megnéztük, hogy 23 évvel a megjelenése után vajon ugyanolyan élvezetes-e a démonirtás, mint PS2-n volt.
A játékot a Capcom azon csapata fejlesztette, akiket az a Keiji Inafune vezet ő az az úriember, aki anno létrehozta a playstationös Onimusha-szériát, és aki körülbelül ezer éve megteremtette a kis kék fiú (igaz, volt már robot is), MegaMan figuráját. A hatalmas X360-as sikernek köszönhetően fél év alatt egymillió példány született meg a PC-s verzió.
A Capcom a legnagyobb japán játékkiadó-fejlesztő cégek egyike. 1979 óta vannak a szakmában, és rengeteg igazi klasszikussal örvendeztették meg azóta a konzolos közönséget (a Resident Evil, Mega Man vagy a Street Fighter nevek nekünk PC-seknek is ismerősen kell hogy csengjenek); a PC csak a legutóbbi időkben látszik újra az érdeklődési körükbe kerülni.