WRC 10 FIA World Rally Championship teszt – A célegyenes felé
Befarolt a WRC 10, úgyhogy gyorsan megnéztük, vajon sikerült-e újítania az elődeihez képest, vagy csúfos módon kisodródott az első kanyarban.
Befarolt a WRC 10, úgyhogy gyorsan megnéztük, vajon sikerült-e újítania az elődeihez képest, vagy csúfos módon kisodródott az első kanyarban.
Idén is próbára tehetjük képességeinket a rali-világbajnokság hivatalos játékában.
Amikor feladatul kaptam, hogy a Rali Világbajnokságot feldolgozó WRC 8 lesz a tesztalanyom, akkor nem mondom, hogy nem volt bennem félelem. A korábbi csalódások (WRC 5) elég nagy nyomot hagytak bennem, hogy szünetet iktassak be a sorozatban. Azt hiszem, hogy jól döntöttem.
A „járt utat járatlanra ne cserélj” elvét nem különösebben követve a Bigben Interactive nem csak elvette az immáron öt ralijátékot is elkészítő Milestone-tól a licencet, de emellett azt egy olyan csapatnak adta oda, mely idáig közepesnél jobb alkotással nem örvendeztette meg a nagyérdeműt.
Az olasz Milestone stúdió 2010-ben indult raliszériája eddig maximum a hivatalos licencek és a korrekt autómennyiség okán lehetett érdekes a műfaj kedvelői számára, azonban idén alaposan összekapták magukat a fejlesztők, és tényleg hangulatos raliélménnyel rukkoltak elő.
Hosszú idő után 2010-ben ismét megjelent egy hivatalos WRC-játék PC-re és konzolokra. A Milestone által fejlesztett sorozat első része nem aratott osztatlan sikert; első próbálkozásként azért nem volt rossz, de messze nem az, amit vártunk. Tesztünk alanya, a sorozat második része sok tekintetben már jobban sikerült. Ugyan ez még mindig egy arcade játék inkább, mint szimulátor, azért a fizika javult, valamint a grafikai téren is történtek pozitív változások.
Az előző számban a régóta várt Formula 1-ről írtunk, és szerencsénkre erre a hónapra is akadt egy nagy visszatérő a hivatalos WRC versenyjáték képében.