Egyrészt, ha valaki valaha programozott már, és túljutott a 10 PRINT "HELLO WORLD" szintjén, tudja, hogy tökéletes program márpedig nincs. Főleg akkor nincs, ha ez a program egy játék, és pláne, ha ez egy GTA 4 kategóriájú játék.

Vannak ugye szempontok, ami alapján értékelünk, például a látvány, a "hallvány", és persze az élmény, amit ez az egész összesítve nyújt. Vannak szintek, amiket egy programnak el kell érnie ahhoz, hogy egyáltalán a jók közé bekerüljön, és ezek között, minden péntek tizenharmadikára  eső február 29-én jön egy cím, ami mindent visz. Ezek a játékok nem azért száz százalékosak, mert minden szempontból tökéletesek a kódjuk utolsó bitjéig, hanem mert akkora élményt nyújtanak, ami miatt még évek, sőt, évtizedek múlva is beszélünk róluk, vagy ami még jobb: játszunk velük. 10/10-es játék nem csak egy darab lehet, ami afféle Egy Gyűrűként uralkodik mind felett, Mordor éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején, ahogy egy témazáró dolgozatra sem csak egy ember kaphat ötöst, és igazán népszerű autóból sem csak egy létezik.

Érdekes azt is végiggondolni, hogy minden játékot az adott kor szintjéhez képest értékelünk, vagyis az a Doom3, ami mittoménhány pontot kapott pár éve, valószínűleg a felét sem kapná meg most.

Az, hogy a nem tökéletes, de [i]majdnem[/i] tökéletes játékok maximum pontot kapnak még mindig jobb, mint hogy elvből nem adunk 10/10-et, mert tökéletes játék nincs. És nagyon úgy tűnik, hogy a Rockstaros fiúk megérdemlik a 100%-ot, talán még egy kicsit többet is.