2. A bemutatóban feltétlenül részt kell vennie egy random üresfejű cicababának, akinek tulajdonképpen semmi dolga nincs azon kívül, hogy egy helyben áll és mosolyog, de azért kérd meg, hogy párszor nyögjön be egy "Á!, Hűha!, Amindenit!" kommentet.

3. A műsorban bemutatott termék, a megrendelhetővel ellentétben legyen működőképes!

4. Kérdezd ki az utca emberének véleményét! Még ha a terméked teljesen új is, akkor is lesz az utcán legalább egy tucatnyi ember, aki ismeri, kipróbálta, és nem képes élni nélküle.

5. A termék strapabírását be kell mutatni! Ennek érdekében feltétlenül át kell rajta haladni egy 1,5 tonnás úthengerrel, vagy legalább ráállni és ugrálni rajta.

6. Mutass be valami gusztustalan példát arról, hogy hogyan is végeznék el az emberek azt a teljesen hétköznapi feladatot, ha nem a te speciális termékedet használná.

7. Mindig találni fogsz egy egyetemi tudóst, aki egész életében a tökéletes megoldást kereste arra a dologra, amire a te terméked a megoldás. Ha kell, akár teljesen ingyen fog hozzád rohanni a világ túlsó feléről, hogy szerepelhessen a reklámban!

8. Feltétlenül hirdess meg egy "amíg a készlet tart" akciót, amelynek keretein belül egy áráért kettőtől szabadulhatsz meg és jobbnak tűnnek majd az eladások.

9. Minden egyes előnyt ismételj meg legalább 3x, hogy még a lassú felfogásúak is tökéletesen megértsék! Hátrányt azonban még véletlenül se mondj!

10. Feltétlenül említsd meg, hogy "Vásárlás után reklamációt nem fogadsz el!"

+1. A következő reklámodat más néven rendezd!