• Már ma megkapjuk a Dragon's Dogma 2 karakterkészítőjét
  • Ami az eddig látottak alapján elképesztően részletesnek ígérkezik
  • Az alapos műgonddal megalkotott hőst természetesen átköltöztethetjük a teljes játékba
  • A Capcom első 70 dolláros programja március 22-én kerül fel a boltok polcaira

Az eredetileg 2012-ben megjelent Dragon's Dogmára ma már nyugodt szívvel ráaggathatjuk a kult-klasszikus jelzőt, mert bár nem lett világsiker, újszerű mechanikái miatt sikerült maga köré gyűjtenie egy egészen terjedelmesnek mondható rajongótábort. A Capcom kissé különc akció-RPG-jének folytatását már jó ideje leleplezték, sőt, az is kiderült, hogy az elődjéhez képest négyszer nagyobb területtel, új karakterosztályokkal, valamint a korábbinál sokkal okosabb és életszerűbb társakkal (Pawn) várja a kalandorokat a március 22-én esedékes megjelenés után. Na meg persze egy egy elképesztően részletes karakterkészítővel, amit ugyan láthattunk már az előzetesek során, nemsokára azonban mi magunk is virtuális szobrásznak állhatunk.

Maga a stúdió jelentette be ugyanis X-en, hogy már ma elérhetővé válik a GTA 5 által is inspirált Dragon's Dogma 2 karakterkészítője (valamint a "raktára"), így már a debütálás előtt létrehozhatjuk álmaink Arisenjét, valamint az első számú Pawnunkat. Jól mutatja a rendszer mélységeit, hogy csak az emberi orr megalkotásáért 12 (!) csúszka felel, szóval bele sem merünk gondolni, hogy mi minden vár ránk a szerkesztőben – persze kell majd némi művészi érzék ahhoz, hogy a játékban is úgy nézzen ki a főhős, ahogy azt elképzeltük. Talán magától értetődő, hogy az elkészült protagonistát gond nélkül átvihetjük a teljes játékba, így rögtön fejest tudunk ugrani a toronyház méretű bestiákkal teli kalandba, nem kell szöszölnünk a főhős fizimiskájával. Reménykedjünk, hogy a program végül megéri a 70 dolláros árat, bár az eddig látottak alapján (valamint a Capcom legutóbbi munkáiból kiindulva) nem valószínű, hogy különösebb problémák lesznek a minőséggel.