A World of Warcraft Mists of Pandaria című kiegészítője a hónap folyamán fog megjelenni, kissé gyermekded témája azonban sokat elriasztott a játéktól, és ez a csökkenő előfizetői számon is meglátszik. Sokan úgy vélik, hogy a Blizzard munkájára rossz hatással volt az Activisionnel való fúzió, holott a brigád szerint ez egyszerűen butaság.

"Akkor most mondom: az Activisiont sok játékosunk rosszul ítéli meg emiatt, csakúgy, mint Bobby Kotickot." -- szólalt fel egy Redditen tartott kérdezz-felelek alkalmával a WoW kreatív igazgatója, Tom Chilton, amikor egy kérdező a kiadó játékra tett befolyását bírálta. "Évente két demót küldünk el az Activision produceri csapatának (van úgy, hogy csak egyet). Ők értelmesen megkérdezik, hogy mit miért csinálunk, de sosem adnak tanácsokat (vagy javaslatokat) arra vonatkozóan, hogy milyen legyen a játék dizájnja."

Tom tehát tiszta vizet öntött a pohárba: a cuki pandarenek a Blizzard saját döntései, a kiadónak ehhez semmi köze, úgyhogy akik azt hitték, hogy az Activision szeretné casualosabbá tenni a szériát, az tévedett.