• A Capcom hosszú távra tervez a RE Engine-nel
  • A következő generációs játékokhoz is alkalmas lesz

A Capcom az elmúlt bő évtizedben példás hatékonysággal fektetett be saját fejlesztésű játékmotorjaiba, hiszen a 2006-ban debütált MT Framework hosszú éveken át szolgálta őket, olyan kiváló játékok számára nyújtva biztos és látványos alapot, mint a Monster Hunter: World, Resident Evil 5, a Devil May Cry 4 vagy a Dragon's Dogma. Úgy tűnik ráadásul, hogy a Resident Evil 7-tel bemutatkozott, azóta pedig a Resident Evil 2 és a Devil May Cry 5 által is használt RE Engine esetében is hasonlóra lehet számítani.

a-capcom-mar-keszen-all-a-kovetkezo-generaciora.jpg

Mindezt maga a vezetőség nyilatkozta a múlt héten közzétett üzleti jelentés utózöngéjeként, akik elmondták, hogy a motor készen áll a következő generációra.

"Az RE Engine segítségével fejlesztett játékok a mostani gépeken kiváló értékeléseket kaptak, és már a kezdetektől fogva úgy építettük fel ezt a motort, hogy a következő generációt is szem előtt tartottuk. Emiatt úgy véljük, hogy az RE Engine az egyik nagy erősségünk lehet a következő generációs gépekre való fejlesztést illetően."

Mindezek tükrében nem meglepő, hogy jelenleg elég nagy a titkolózás a Capcom jövőbeli projektjeit illetően, hiszen jó eséllyel komoly erőforrásokat ölnek már most az új generációba.