Átfedések természetesen lesznek, elvégre azt még én sem merném megtenni, hogy csak úgy a levegőbe beszéljek olyan, PC-n jelentéktelen játékokról, mint a Halo stratégia, vagy éppen egy esetleges új Resident Evil játék valamelyik Nintendóra: most például a CryENGINE 2 utóéletéről fogok nektek beszélni. (Ez már-már ilyen Tibi bácsis volt, ha elkezdenék pöttyös labdákat dobálni, kérlek, lőjetek fejbe.) Nos, a Crytek gárdája - tudjátok, a dzsungeles techdemós fiúk - a hamarosan kezdődő Game Developer Conference-re elcipelik magukkal a PC-n már ismert, és szakkommentátoraink szerint konzolra alkalmatlan motort, hogy bemutassák annak képességeit az új generációs konzolokon, vagyis PS3-on és Xbox 360-on. Úgy látszik, a vállalat szeretne egy nagyobb szeletet kihasítani a játékgépeken főképp Unreal-motor szirupjával leöntött tortából, a kérdés már csak az, hogy, ahogy az lenni szokott, milyen játékkal próbálják majd meg demózni a többek között pofonegyszerű játékszerkesztővel, a Sandbox 2-vel érkező új fejlesztői környezetet. Nekem van egy tippem, amelyben fagyott dzsungelek és ufók szerepelnek... (A képek teljesen véletlenül a PC-s Crysisből származnak!)
A CryENGINE 2 konzolos hódítása
Miután engem már számtalanszor ért az a kritika, hogy "nem illek bele" a Guru PC-s közösségébe, úgy döntöttem: a szerkesztőségből az egyik legkevesebb konzollal rendelkező személyként felvállalom, és megpróbálok időnként információval szolgálni a PC-k világán túl is.
Átfedések természetesen lesznek, elvégre azt még én sem merném megtenni, hogy csak úgy a levegőbe beszéljek olyan, PC-n jelentéktelen játékokról, mint a Halo stratégia, vagy éppen egy esetleges új Resident Evil játék valamelyik Nintendóra: most például a CryENGINE 2 utóéletéről fogok nektek beszélni. (Ez már-már ilyen Tibi bácsis volt, ha elkezdenék pöttyös labdákat dobálni, kérlek, lőjetek fejbe.) Nos, a Crytek gárdája - tudjátok, a dzsungeles techdemós fiúk - a hamarosan kezdődő Game Developer Conference-re elcipelik magukkal a PC-n már ismert, és szakkommentátoraink szerint konzolra alkalmatlan motort, hogy bemutassák annak képességeit az új generációs konzolokon, vagyis PS3-on és Xbox 360-on. Úgy látszik, a vállalat szeretne egy nagyobb szeletet kihasítani a játékgépeken főképp Unreal-motor szirupjával leöntött tortából, a kérdés már csak az, hogy, ahogy az lenni szokott, milyen játékkal próbálják majd meg demózni a többek között pofonegyszerű játékszerkesztővel, a Sandbox 2-vel érkező új fejlesztői környezetet. Nekem van egy tippem, amelyben fagyott dzsungelek és ufók szerepelnek... (A képek teljesen véletlenül a PC-s Crysisből származnak!)
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.



Crackdown-t nyomjuk együt valamelyik nap?
Amúgy nem baj az, ha lesz plusz egy potens motor konzolra is, csak nehogy nekem a Crysist portolják át...
Inkább a GTA4 PC-s verziórjáról lehetne valamit sejteni-pl. hogy lesz-e egyáltalán.