• A remake gyönyörű lett
  • És az Elden Ringnek is hoznia kell ezt a szintet
  • Emiatt a grafikus csapat folyamatos nyomásnak volt kitéve

Az Elden Ring az idei év egyik legjobban várt játéka. A játék atyaúristene, Mijazaki Hidetaka azonban elismerte, hogy a közelgő soulsborne-játékot nem volt egyszerű összehozni, pláne már eddig megjelent játékok árnyékában. Az Edge magazinnak adott interjújában Mijazaki elmondta, hogy bár ő még nem játszott a Demon's Souls PS5-ös verziójával, a Bluepoint Games mesteri remake-je mindenképpen nyomást gyakorolt az Elden Ring grafikus csapatára a fejlesztés során. Igen, biztos vagyok benne, hogy a grafikáért felelős csapatunk jobban érezte ezt a nyomást, mint bárki más" – mondta. "És mindez nem csak az Elden Ringnél, hanem az összes játékunknál előfordul, amit készítünk.” Bár Mijazaki személyesen még nem játszott a Demon's Souls-szal PS5-ön, örömmel látta, hogy milyen fogadtatásban részesült a remake és bízik benne, hogy az Elden Ring is hasonló sikereket érhet el.

k5browgbk7paynzzm2iq5a.jpg