• Új, nem hivatalos információk érkeztek a Dragon Age: Dreadwolffal kapcsolatban
  • Amik szerint a harcrendszer teljesen más lesz, mint eddig
  • Leginkább a Final Fantasy 15-re hajaz majd

Ugyan a BioWare már 2018-ban bejelentette a népszerű fantasy-sorozatuk, a Dragon Age következő fejezetét, az azóta eltelt időben túl sok mindent nem tudtunk meg a készülő alkotásról. A címe persze kiderült, Dreadwolf néven kell majd keresnünk a boltok polcain, és az is világossá vált (bár az Inquisition Tresspasser DLC-je után ez nem volt akkora meglepetés), hogy ezúttal Solas karaktere kerül a középpontba. A játékmenenet illetően azonban szinte teljesen vakon vagyunk, némi fényt hozott viszont az éjszakába az Insider Gaming jelentése, a portál ugyanis a forrásaira hivatkozva azt állítja, hogy a Dreadwolf harcrendszere gyökeresen eltér majd a széria eddigi felvonásaitól.

A szóbeszédek alapján a játék leginkább a Final Fantasy 15-ből ihletődött az összecsapások terén, így kvázi hack and slash jelleggel kell majd lezavarnunk a csetepatékat. A jelek szerint tehát búcsút mondhatunk a mély taktikai lehetőségeknek és a hosszas tervezésnek (bár ezek amúgy is csak az első részre voltak igazán jellemzők), helyette a gyors, akciódús harcokon lesz a hangsúly. Mindezt tetézi, hogy állítólag a társak felett sem vehetjük majd át az irányítást, pusztán a használni kívánt képességeiket választhatjuk ki, csak úgy, mint a Mass Effectben. Hivatalos megerősítés természetesen nem érkezett a dologgal kapcsolatban, így az imént leírtak pletykaként kezelendők, de annak fényében, hogy már az Inquisition is "kontrollerbarátabb" irányítást kapott, egyáltalán nem lennénk meglepve, ha a folytatás még inkább ebbe az irányba menne el.