A kissé csalódást keltő második rész után ugyan eléggé szkeptikusak voltak a rajongók, ám szerencsére kár volt aggódni, a szeptember 18-án megjelent Dying Light: The Beast ugyanis mind a szakma (a program mostanra 79 ponton áll Metacriricen, tehát egy szinten van a The Following nevű kiegészítővel), mind a játékosok szerint remekül sikerült. Az első rész főszereplőjére, Kyle Crane-re fókuszáló spinoff játékosszám terén is parádésan teljesít (bár a Stay Human számait valószínűleg nem fogja elérni), ám a Techland sajnos nem arról híres, hogy hiba nélkül adja ki az alkotásait, éppen ezért a Castor Woodsba invitáló akció-horror kalandban is maradt egy-két bosszantó hiba.
Sokan tapasztalták például, hogy a programban akkor sincs éjszaka, amikor az óra szerint már rég lement a nap, ami lényegében azt jelenti, hogy a legnagyobb fenyegetést jelentő Volatile-ok világosban vadásznak a főszereplőre, meglehetősen frusztrálóvá téve ezzel az élményt. Szerencsére senkinek sem kell többé idegeskednie a nagyra nőtt rémségek miatt (legalábbis PC-n), a stúdió ugyanis kigurította a garázsból az 1.2.1-es hotfixet, ami véget vet az örökös napfénynek (köszönjük, Insider Gaming!).
A kép forrása: X
A Techland X bejegyzése szerint a villámgyorsan kiadott tapasz helyrepofozza a rosszul működő nappal-éjszaka ciklust, emellett pedig a beltéren zuhogó eső is a múlté, bár ez inkább volt vicces, mintsem problémás. A poszt alatt olvasható kommentek alapján egyébként akad még néhány olyan dolog a Dying Light: The Beastben, amin változtathatnának a szakik, valaki például egy olyan opcióban reménykedik, amivel megszüntethetjük a küldetések követését, de a zombik „ölelkezésére” is érkezett néhány panasz. Nektek egyébként hogy tetszik a széria legújabb felvonása?
A borítóképek forrása: Steam