A DLC-k és mikrotranzakciók korában egyre ritkábban látni olyan tartalmas (és persze ennek megfelelően valamivel drágább) kiegészítőket, melyek a múltban jellemezték a videojáték ipart. De szerencsére akadnak még kivételek, akik inkább ezt az utat választják, gondoljunk csak például a tavaly megjelent Blood and Wine-ra, most pedig az XCOM reboot és a Civilization játékok mögött álló Firaxis vezető tervezője is kijelentette, hogy ők még hisznek a kiegészítőkben. Mindez talán nem is olyan meglepő, tekintve, hogy tegnap jelentették be a Rise and Fallt.

Anton Strenger elmondása szerint egyrészt szeretik az ilyesfajta extra tartalmat gyártani, másrészt pedig gyakorlati megfontolásokból is a kiegészítőket preferálják a mikrotranzakciók vagy DLC-k helyett. Az ő címeik ugyanis elég erősen támaszkodnak a különféle mechanikákra, és a nagyobb lélegzetvételű kiegészítők megengedik nekik, hogy jobban belenyúljanak ezekbe az elemekbe, így frissítve fel a játékélményt.