A Dying Light: The Beast azon ritka kivételek egyike, amikor az újságírók és a játékosok véleménye nagyjából megegyezik, hiszen a szakmabeliek és a zombis címek kedvelői is odáig vannak a Techland DLC-ként indult nyílt világú hentparádéjáért. Az első részben megismert Kyle Crane kálváriája ráadásul messze nem ért véget azzal, hogy megjelent a program, a lengyel stúdió ugyanis már napokkal ezelőtt lerántotta a leplet az akció-horror ütemtervéről, ami többek között New Game+-t, közösségi kihívást (Call of The Beast), PC-s ray tracinget és PUBG Mobile kollaborációt is tartalmaz. Mindez szép és jó, a valódi (érsd: embert próbáló) kihívásokra vágyókat viszont így is a Nightmare nehézségi szint foglalkoztatja leginkább, melynek kapcsán elárult néhány fontos részletet a franchise útját egyengető Tymon Smektala.
„Jelenleg a főellenfeleket vizsgáljuk, hogy lássuk, hogyan tudjuk még kiszámíthatatlanabbá tenni a viselkedésüket” – fogalmazott a vezető a Pilgrim Outpost néhány nappal ezelőtti bejegyzésében. „Mindemellett a Volatile-okkal kapcsolatban is fontolgatunk néhány módosítást – ezek egyelőre csak szándékok, szóval nem akarok túl sokat ígérni, de olyan játékok szolgáltak inspirációs forrásként, mint az Alien: Isolation vagy a Resident Evil 3: Nemesis” – tette hozzá. Mivel az említett horrorjátékok mindegyikét szeretik (az Isolation-t egyenesen imádják) a zsáner kedvelői, ennél jobb helyekre nem is mehettek volna ihletért a Techland mesteremberei, persze kérdéses, hogy végül milyen elemeket emelnek át a Capcom és a Creative Assembly alkotásaiból. Egyelőre annyi biztos, hogy a Dying Light: The Beast jött, látott és nem megy sehova, szóval ha tetszik a játék, még egy jó darabig nem kell letörölnöd a gépedről.
A borítóképek forrása: Steam


