Tisztán emlékszem, hogy amikor először találkoztam az Infamous: Second Sonnal, majdhogynem lefordultam a székről, olyan csodás látvány tárult elém. Leginkább a részecske-effektek és az animációk nyűgöztek le, de a karaktermodellek kidolgozásától is dobtam egy hátast, és bár magát a játékot egyáltalán nem tartom megkerülhetetlen klasszikusnak, azért nem venném zokon, ha visszatérne a széria – akár új rész, akár felújítás formájában. Szerencsére nem vagyok egyedül ezzel a gondolattal, hiszen a rengeteg rajongó mellett a Sucker Punch csapatán belül is akad olyan személy, aki még nem feledkezett meg Cole MacGrath-ről és Delsin Rowe-ról, méghozzá az október 2-án érkező Ghost of Yotei (egyik) kreatívigazgatójának személyében.

A Sony idei nagyágyúja felett bábáskodó két alkotó, Nate Fox és Jason Connell a Game Informerrel beszélgetett a Ghost of Tsushima „folytatásáról”, az interjú során pedig – nem meglepő módon – a stúdió korábbi sorozata is előkerült egy kérdés erejéig. 

„Szeretnék több Infamous-játékon dolgozni” – mondta Nate Fox. „Szeretném, ha újra kiadnák a trilógiát, ám a Sucker Punch egyszerre csak egy játékon dolgozik, és jelenleg teljes egészében a Ghost of Yotei befejezésére koncentrálunk” – tette hozzá. Nagyon úgy tűnik tehát, hogy házon belül is lenne igény a szuperképességekkel bíró emberek visszatérésére, ám mivel a cég nem szeret egyszerre több vasat tartani a tűzben (ellenben mondjuk az Insomniac Games-szel), erre jelen pillanatban semmi esély. Emellett azt sem szabad elfelejteni, hogy nem a Sucker Punch, hanem a Sony hozza meg a döntéseket, és mivel a Ghost of Tsushima elképesztően jól szerepelt a kasszánál, valószínűleg ugyanaz a helyzet áll fent, mint a Guerrilla Games esetében: hiába imádkoznak sokan új Killzone-ért (vagy a régi részek felújításaiért), amíg a Horizon nyomtatja a pénzt, addig a népszerű széria a kispadon ücsörög. Ti örülnétek, ha készülne új Infamous?

A borítóképek forrása: Sucker Punch