• A fejlesztők is csak később szembesültek a God of War Ragnarök hibájával
  • Miszerint az útitársak túl sokat beszélnek és a fejtörők megoldásait is lelövik

Ahogy az borítékolható volt, 2022 egyik legnagyobb durranása lett Kratos és Atreus kalandjának folytatása, avagy a God of War Ragnarök, amit a remek pontszámok mellett az is jól bizonyít, hogy nemrég túllépte a 11 millió eladott példányt is, ráadásul az Amazon már nagy erőkkel dolgozik élőszereplős adaptációján, bár a vártnál lassabban halad vele. Nemrég megtudhattuk, hogy eredetileg máshogy alakult volna Kratos sorsa a játékban, most pedig egy sokat emlegetett bosszantó elemére reagált narratív igazgatója, Matt Sophos és sztorijának vezetője, Richard Gaubert. A két alkotót a Minmax interjújában szembesítették azzal, hogy sok játékos panaszkodott rá, hogy túl beszédesek a játékban az útitársak, és sok esetben még a fejtörők megoldását is sorra lelövik, még mielőtt elég idejük lenne agyalni rajta. Sophos elismerte, hogy a csapatnak nem volt ideje ezt a részt finomhangolni, azonban állítása szerint részben azért, mert nem kaptak róla elég visszajelzést.

Az alkotó kifejtette, hogy próbálták a God of War Ragnarök minden aspektusát tökéletesíteni, a projekt vége felé azonban a szerződéses munkatársak kedztek elmenni, és senki sem említette ezt a problémát, még a tesztelések során sem merült fel, hogy túl beszédesek és "agresszívak" lennének a karakterek. A rajongók már több javaslatot tettek ennek javítására, köztük a tippek kikapcsolásával, vagy késletetésével, és bár Sophos elmondása szerint szeretné beépíteni ezt a lehetőséget, azonban semmit sem ígérhet, ugyanis valószínűleg nem kevés kódolással járna a megvalósítása.