• A Final Fantasy 16 producere elmondta, miért nem körökre osztott a játék harcrendszere
  • A játék 2023. június 22-én jelenik meg PlayStation 5-re

Nyáron végre befut a legendás Final Fantasy-sorozat következő felvonása, mely kapcsán a megjelenéshez közeledve a játék producere, Josida Naoki egyre több részletet árul el róla, például azt, hogy elképesztő mennyiségű átvezető lesz benne, de nemrég azt is elmondta, hogy nem érdemes azzal számolni, hogy az exkluzivitás lejártával rögtön kijön a PC-s átirata.

ff16.jpg

Josida a Game Informer interjújában ezúttal arra tért ki, hogy miért nem kapott körökre osztott harcrendszert a Final Fantasy 16, melyről a producer azt nyilatkozta, hogy míg a széria régebbi rajongói már hozzászoktak, de a fiatalabb játékosok nagy része nem is játszott a széria korábbi részeivel, FPS-eken és a Grand Theft Autohoz hasonló címeken nőttek fel, amikben egy gombot lenyomva rögtön történik valami. A producer szavai alapján tehát az új rész nem gyökereit akarja megtagadni, egyszerűen csak a korábbi részekhez hasonlóan próbál megfelelni a mai elvárásoknak, hogy nagyobb közönséget érjen el.