A kalózkodás mellett a fejlesztők és a kiadók másik nagy ellensége a használtjáték-piac, ami ellen -- csakúgy mint a warezpisták esetében -- minden eszközt bevetnek, s habár eddig sok mindent megpróbáltak, az aktivációs kódok tűnnek a leghatékonyabbnak és a legnépszerűbbnek.

A frissen, vagyis a nem használtan vett játékokhoz mellékelt egyszer használatos kódok módszerét az EA vezette be a 10 dolláros projekt keretében, amit nemrég a THQ is átvett, először a UFC Undisputed 2010-ben, most pedig a Homefrontban, ám szerencsére kevésbé szigorú szabályokat használnak. A Kaos Studios új játékának multiplayer módját ugyanis nem zárják el teljes mértékben, mint ahogy az a Tiger Woods PGA Tour 11-ben történt, hanem a kód nélküli játékosok számára csupán korlátozzák a hozzáférést.

Akik használtan veszik meg a programot vagy kikölcsönözik azt, a többjátékos szekció valamennyi pályájához és játékmódjához hozzáférnek, de csak az ötös szintig fejleszthetik a katonájukat, ami után dönthetnek: vagy tovább játszanak a megkötések mellett, vagy fizetnek 10 dollárt a különleges kódért, amivel mind a 75 szint és az ahhoz tartozó extra felszerelések is karnyújtásnyi távolságba kerülnek.