A Sekiro a FromSoftware első játéka volt a Dark Souls-trilógia lezárása után. A Sekiro: Shadows Die Twice a feudális japánba kalauzolja el a játékost, de megtartja a soulsborne játékmenet legismertebb elemeit. Néhány éve kiderült, hogy a Sekiro: Shadows Die Twice több mint 10 millió példányban kelt el világszerte, és ezzel a FromSoftware harmadik legkelendőbb Souls-játéka lett az Elden Ring és a Dark Souls 3 után. Ez elképesztő eredmény és nagyon jól mutatja, hogy a műfajnak mennyi kedvelője akad világszerte. A Sekiro vitathatatlanul az egyik legnagyobb kihívást jelentő akció-RPG a játéktörténelemben és bizony sokaknak meggyűlt vele a bajuk.
Hat év telt el azóta, hogy a Sekiro landolt a piacon, és most kiderült, hogy a játékosok 70%-ának még mindig nem sikerült legyőznie Isshin-t, a játék végső főellenfelét. Az pedig még keményebb, hogy a játékosok több mint 80%-a nem tudta legyőzni Isshin Ashinát, a boss egy másik változatát. Bár a The Sword Saint változat is rendkívül nehéz és komoly tanulást igényel a kiismerése, sokan vannak, akik Isshin Ashinát nagyobb kihívásnak találták – utóbbival akkor találkozhatsz, ha a Shura-befejezést választod a játék történetének végén.
Borítókép forrása: Steam