Tom Holland fogta magát, és a Spider-Man: Brand New Day forgatási szünetében kicsit bedolgozott a LEGO-nak, egy kis mellékes gyanánt. Ő az arca ugyanis a LEGO Never Stop Playing szlogenű kampányának - mit arca, arcai! Az élőszereplős reklámban ugyanis egyszerre 6, azaz HAT szerepet játszik, sci-fi katonától kezdve visszavonuló (?) focistán és kertben locsolgató nyugdíjas bácsin keresztül egészen Trumpig bezárólag. Nem viccelünk, nézzétek csak:
Nekem személy szerint Rudolf Péter MinDig TV Extra reklámsorozatát juttatta eszembe, bár az is igaz, hogy azokban sokkal több karakter bőrébe bújt egyszerre a művész úr. A LEGO reklámja egy kicsit szürreálisnak, már-már dadaistának tűnik, hirtelen nem is tudom hova tenni. Holland egyébként azért vállalta a melót, mert a kreativitást népszerűsítheti vele - szereti a LEGO-t, és a LEGO-videójátékokat is. Sok bennünk a közös!