• A Mass Effect 4 technikai elemeket átvesz a Dragon Age: Inquisitionből
  • A hatalmas, felfedezhető területek ilyenek lesznek
  • De a fejlesztők a Mass Effect-sorozatra építenek

A Dragon Age: Inquisition igen nagy siker lett, annak hála a játékosok, ha nem is teljesen, de újra bízni kezdtek a megtépázott hírnevű Bioware-ben. Viszont újfajta aggodalom is felütötte a fejét. Sokan tartanak attól, hogy ez a siker rányomja a bélyegét a Mass Effect 4-re, és a két játék túlontúl hasonlítani fog egymásra.

Aaryn Flynn, a Bioware általános menedzsere reagált a felvetett aggályokra. Elmondása szerint – ahogy azt eddig is tudtuk – minden jövőbeni Bioware-játék a Frostbite motort használja, és mind a Mass Effect 4, mind az új IP (amiről hallgat, mint a sír, de ez valószínűleg a Shadow Realms lehet) átvesz technikai elemek a Dragon Age: Inquisitionből, mint például a hatalmas, akadályok nélkül bejárható területek.

Ennek ellenére a játék a korábbi Mass Effectekből építkezik, az azok által létrehozott gazdag múltból merít. Példaként a már prototípus formában látott Makót hozta fel, amelynek ugye abszolúte semmi köze nincs a Dragon Age-játékokhoz, ellenben elég jó (vagy rossz?) emlékeket ébreszt a Mass Effect első részével kapcsolatban.

„Nagyon büszkék vagyunk mindarra, amit a Dragon Age: Inquisition elért, de ettől még nem lesz belőle sablon, amit aztán a többi játékhoz felhasználunk. Minden játék-franchise-nak szüksége van az innovációra és a javulásra, de ezeknek azon kell alapulnia, hogy mi szolgálja a program javát, és nem azon, hogy egy másik játékban mi volt sikeres” – fejezte be okfejtését Flynn a NeoGAF fórumán.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!