• Az Xbox Game Pass nem termel olyan nagy profitot jelenleg
  • Azonban nem is ez a feladata, hanem a marketing
  • Legalábbis az Xbox marketinges vezetője, Aaron Greenberg szerint

Napjainkban akad már pár előfizetéses szolgáltatás a játékiparon belül, melyek fix havidíjért egy halom játékhoz biztosítanak hozzáférést, azonban a kínálatból messze kiemelkedik a Microsoft megoldása. Az Xbox Game Pass nagyon kedvező áron kínál összesen 372 játékot, sőt, a Microsoft belsős címei az első napon megjelennek a kínálatába, így szinte apróért játszhatunk velük. Persze adja magát a kérdés, hogy vajon mindez mennyire éri meg a cégnek?

Aaron Greenberg, az Xbox marketinges vezetője szerint pusztán anyagi szempontból alig. Ahogy ő fogalmazott nemrég egy interjúban, a Game Pass nem hoz masszív profitot, cserébe viszont nagyon erős marketinges eszköz. Szerinte nem az a céljuk, hogy minden pénzt kifacsarjanak a rajongóikból, hanem hogy annyi tartalmat adjanak nekik, amennyit csak bírnak, így szerezve életre szóló vásárlókat, ehhez pedig remek megoldás az Xbox Game Pass.

game-pass-xcloud-01.jpg