Ma már nem elég egyetlen univerzális tisztítószer a teljes lakásra, hiszen minden felület, anyag és használati tárgy egyedi megközelítést igényel. Ez a szemléletváltás nyitotta meg az utat a specializált tisztítószerek elterjedése előtt.
A takarítás új korszaka elkezdődött
Míg régebben egy-egy univerzális tisztítószerrel próbálták megoldani a konyhai zsíroldást, a fürdőszobai vízkövet és a padlófoltokat, addig ma már a Barkácsland az építőipar cégek beszállítója a Mellerud tisztító- és ápoló szerek használatát ajánlja.
Ezek a termékek azért hatékonyak, mert a kifejlesztésük alapja a pontos anyagismeret, ami következtében célzott a vegyi összetételük. Például a kandalló üvege nem bírja el azt, amit a grillsütő, a márvány másként reagál a savas tisztítókra, mint egy laminált padló vagy egy kerámiaburkolat.
Konkrét problémára adott termék
A specializált termékek lényege, hogy nemcsak alaposabb tisztaságot biztosítanak, hanem az adott felület épségét is óvják. Az ilyen készítmények nem terhelik feleslegesen a környezetet sem, hiszen pontosan annyit kell belőlük alkalmazni, amennyire szükség van. Ez a tudatos hozzáállás illeszkedik a modern gondolkodásmódhoz, ahol az optimalizálás az irány.
A célzott megoldás nagyobb elégedettséget okoz
A specializáció előnye leginkább akkor érhető tetten, ha a háztartásban valamilyen szokatlan, nehezen kezelhető problémával találkozunk. A zuhanykabinban található vízkőréteg, a fugázás utáni cementfátyol, a kerti bútor zöldalga bevonata vagy egy makacs dugulás mind olyan helyzetek, amelyeket univerzális szerekkel csak részben lehet kezelni, vagy még úgy sem.
Ilyenkor mindenképpen olyan tisztító- és ápolószereket kell alkalmazni, amelyeket az adott problémákra fejlesztettek ki. Ezek előnye, hogy nem csupán a problémát oldják meg, de gyakran védelmet is biztosítanak az adott felület számára, például impregnáló vagy vízlepergető hatással rendelkeznek.
Mellerud, ahol a technológiai fejlődés megragadható
A német gyökerű Mellerud márka a fenti szemlélettel emelkedik ki a tisztítószerek mezőnyéből. Termékkínálata rendkívül széles és problémaközpontú. Akár penészről, zsírról, vízkőről vagy ápolásról van szó, mindenre létezik precízen összeállított megoldásuk.
A Mellerud szemlélete azt mutatja, hogy a technológiai fejlesztés a tisztítószeriparban is kifizetődő. Az egyedi igényekre szabott megoldások sokkal hatékonyabbak, így gyorsabban lehet végezni az adott feladattal, ráadásul a felület védelme is biztosított. A modern otthon tehát nemcsak okos, hanem tiszta is, és ez a tisztaság hosszú távon is fenntartható a megfelelő eszközökkel és szemlélettel.