Míg a multiplayer címek kedvelői a Battlefield 6 miatt várják leginkább az októbert, addig a magányos farkasok az október 2-án érkező Ghost of Yotei miatt vágják a centit – remélhetőleg nem katanával. Az eddigi előzetesekből kiindulva a Sucker Punch nem igazán akarta feltalálni a kereket játékmenet terén, de nincs is ezzel semmi probléma, hiszen a Ghost of Tsushimát a PS4 éra egyik legjobb (de mindenképp leghangulatosabb) belsős fejlesztésű játékaként tartja számon a közösség, szóval felesleges lenne változtatni a már bevált recepten. PS5 exkluzív lévén Atsu (Erika Ishii) bosszúsztorija teljes mértékben kihasználja majd a konzolban rejlő erőt, valamint a forradalmi DualSense kontroller adta lehetőségeket, melyek olyan szinten meghatározzák az élményt, hogy a Sony egy külön előzetest is szentelt nekik, íme:
Mondhatni magától értetődő, hogy Performance Mode esetén a Ghost of Yotei 4K-ban tárja elénk Hokkaido festői szépségű tájait, szóval ennél egy fokkal érdekesebb, hogy az összecsapások során szinte érezzük majd a bevitt csapások súlyát, hála a sokszor bizonyított haptikus visszajelzésnek. Az íj használatát az adaptív ravasznak köszönhetően lesz igazán élvezetes (bár bizonyára vannak olyan játékosok, akik nem igazán kedvelik ezt a funkciót), a 3D Audiónak köszönhetően pedig valóban az 1600-as évek Japánjában érezhetjük magunkat a TV előtt ülve. Az idei év PlayStation 5 exkluzív nagyágyúja tehát minden szempontból prémium játéknak tekinthető, most már csak azért kell imádkoznunk, hogy a sztori és a játékmenet is felérjen a prezentációhoz.
A borítóképek forrása: Game Rant, GamesRadar/Sucker Punch Productions