A VR-technológia még gyermekcipőben jár, és bár a Gran Turismo Sportot is lehet majd 3D-ben irányítani, a sorozat atyja szerint a jelenlegi megjelenítés igen messze van a fotorealisztikustól. Egyszerűen azért, mert a PlayStation VR-ben még nincs elég kakaó. 

Jamaucsi Kazunori a Gamesbeat-nek adott interjúban elmondta, hogy az első fejre illeszthető megjelenítőt 1962-ben tervezték, még az ő születése előtt. Azóta eltelt több mint ötven év, és remélte, hogy a technológia sokkal fejlettebb lesz mára annál, mint ahol valójában áll. A Gran Turismo PS VR-t pedig úgy próbálják megalkotni, hogy a látvány élvezhető legyen. "Megteszünk mindent, amit lehetőségeink engednek. Az lesz az igazán nagyszerű, ha eljutunk a duális 8K megjelenítőkig. Duális 8K és 200 Mhz-es frissítési ráta. Mikor válhat ez valóra? Talán ötven év múlva. A PS VR jelenleg 960x1080-ra képes szemenként, és 120 Mhz-re." -- közölte a szakember. 

Szerintetek igaza van?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!