A jövő február végén megjelenő Resident Evil Requiem hosszú ideje a legjobban várt horrorjáték ebben a konzolgenerációban, és ennek bizony jó oka van. A Capcom igyekszik visszakanyarodni a Resident Evil 7 szellemiségéhez, vagyis ismét előtérbe helyezik a horrort – tudjátok, azt a fajtát, amit utoljára a Baker-házban érezhettünk. A Village esetében már többen felszólaltak az ellen, hogy a Capcom elment akció-horror irányba és én ezt valahol meg tudom érteni, hiszen például a Heisenberg elleni bossfight is inkább emlékeztetett egy Wolfenstein-játékra, mintsem Resident Evil-re. A Resident Evil Requiem fejlesztői viszont most megerősítették, hogy a játékban a főellenfelek legyőzéséhez a játékosoknak bizony az eszüket kell használniuk.

A Resident Evil Requiem játék rendezője, Koshi Nakanishi az Automatonnak adott új interjúban beszélt a bossfightokról. Nakanishi először is megerősítette, hogy igen, a játékban lesznek főellenfelek, ezeket nem hagyták el. Ezután pedig arról beszélt, hogy a bossokat nem látványos módon, lövöldözéssel fogjátok tudni legyőzni. A játék inkább a Resident Evil 1 és az Resident Evil 2 játékokra fog hasonlítani, „ahol a játékosok zárt térben kell, hogy tevékenykedjenek, és az eszüket használva leküzdhetik az akadályokat”. A fejlesztők arról is beszéltek, hogy a Resident Evil sorozatban a karakterek eleinte rettegnek, de extrém helyzetekben félelem nélkül cselekszenek. A Requiem-ben Grace eleinte a saját árnyékától is megijed, de ahogy haladunk előre a történetben, úgy válik egyre bátrabbá, egyre keményebbé. A Capcom szerint ez egy bitang fontos pontja lesz a játéknak, mármint hogy Grace-szel együtt a játékos is fejlődhet. A bossfightoknál viszont taktikázni kell majd, rájönni a gyenge pontjukra és ezt kihasználva megpróbálni túljárni az eszükön.

Borítókép forrása: Capcom