• Május 9-én egy méretes frissítés érkezik a Saints Row-hoz
  • Ami szinte minden téren javít a játékon
  • Leginkább a harcrendszert érintő változásokra számíthatunk
  • A Gearbox ezzel együtt azt szeretné, ha adnánk egy új esélyt a csalódást keltő alkotásnak

Ha a tavalyi évet nézzük, akkor bizony elég nehéz eldönteni, hogy melyik játék okozta a legnagyobb csalódást – és a jelek szerint az idei esztendő is hasonlóképpen alakul, elég csak a Forspokenre vagy a nemrég megjelent Redfallra gondolni. A nagy reményekkel várt Saints Row ugyanakkor egészen biztosan ott van az "élvonalban", hiszen az azóta már a Gearbox leányvállalataként funkcionáló Volition hosszú ideig készülő alkotása minden téren alulmúlta a várakozásokat. Azon túlmenően, hogy bugos volt, mint a fene (ez manapság már a AAA-címek szériatartozékának is tekinthető a megjelenéskor), még maga a játékmenet sem okozott túl nagy örömöt, holott a széria mindig is a magas fordulatszámon pörgő őrületéről volt híres. Arról már nem is beszélve, hogy prezentációt (leginkább a fizikát) tekintve még az idén már a 15. születésnapját ünneplő Grand Theft Auto 4 is köröket ver rá, így tehát egyáltalán nem meglepő, hogy mind a játékosok, mind pedig a szakma a földbe döngölte a Szentek revitalizált ámokfutását. A Gearbox (és a Deep Silver) ugyanakkor a fogadtatás ellenére sem hagyja magára a játékot, ennek első (pontosabban sokadik, hiszen érkezett már hozzá néhány patch) jele az a május 9-én érkező frissítés, ami a hibák javítása mellett szinte minden téren jobbá teszi a "kissé" félresiklott programot.

Kezdve a rengeteget kritizált harcrendszerrel, ami lényegében teljes nagygenerálon fog átesni. Az ellenfelek például már nem nagyon tudják majd kivédeni a közelharci támadásainkat, nehezebben találnak el minket, ha guggolunk, valamint könnyebben akadályozhatjuk meg, hogy erősítést hívjanak. Emellett kevesebbet is fognak sebezni, az interfészen eszközölt változtatásoknak köszönhetően pedig tisztább képet kaphatunk azzal kapcsolatban, hogy mennyire vagyunk jók az összecsapások során. Emellett a HUD végre különbséget tesz majd a fő- és mellékküldetések között, ahogy a teljesített missziókat/feladatokat is számon fogjuk tudni tartani. A Sunshine Springs nevet viselő csomag legnagyobb dobása azonban mégis a címadó új terület, ahol eddig nem látott feladatok is várnak azokra, akik adnak egy új esélyt a programnak. A Gearbox ugyanis pontosan ezt kéri, mondván, hogy a fejlődést csak akkor fogjuk érzékelni, ha saját magunk tapasztaljuk meg a feljavított élményt. A május 9-én érkező patch egyébként csak az első állomása a három felvonásból álló frissítés-sorozatnak, tehát biztosak lehetünk benne, hogy a jövőben még hívogatóbbá válik Santo Ileso napsütötte városkája.