• A Starfieldben is lesznek véletlenszerűen generált küldetések
  • De a Bethesda korábbi játékainál kidolgozottabb formában
  • Erről Will Shen, a fő küldetéstervező beszélt

A Skyrim óta bevett szokás, hogy a Bethesda véletlenszerűen generált eseményekkel és küldetésekkel igyekszik kitolni játékainak szavatosságát, de míg ez ott kimerült néhány útmenti banditában (ilyenek egyébként már az Oblivionban is voltak), esetleg egy barlang kipucolásában (sokszor gombokért), addig a Fallout 4-ben már valamivel jobban kidolgozták a mechanikát. Jobban, de nem szerethetőbben, hiszen minden bizonnyal sokatokban hagyott mély nyomot a játék hírhedt karaktere, az időközben mémmé vált Preston Garvey, aki lépten-nyomon megtalált titeket azzzal, hogy egy településnek segítségre van szüksége.

Nos, ha esetleg nem szeretitek ezt a fajta megoldást, van egy rossz hírünk, a random küldetések ugyanis a Starfieldben is kiemelt szerepet kapnak, ami nem is csoda, hiszen a tervezett 1000 bolygót valódi, kézzel tervezett küldetéssel megtölteni lehetetlen lett volna. Öröm ugyanakkor az ürömben, hogy cserébe ezek a missziók ezúttal jobban ki lesznek dolgozva, erről a játék fő küldetéstervezője, Will Shen beszélt egy interjúban. Elmondása szerint immáron komplett településekbe is belefuthatunk majd a felfedezés során, melynek lakói számos problémával fordulhatnak hozzánk. Példaként egy kalózok által elkövetett emberrablást hozott fel, ami továbbvezeti a játékost egy másik helyszínre, ahol ki kell szabadítani a delikvenst. A variációk száma elvileg meglehetősen sok, persze hosszú távon azért valószínűleg felüti majd a fejét az önismétlés, hiszen tényleg rengeteg helyszínről beszélünk.