A Titanfall a Respawn Entertainment első alkotása (tudjátok, a csapat, amely minden jelentősebb Infinity Ward-tagot megörökölt), mely mint ilyen, hatalmas figyelmet kapott, sőt, az E3 legjobb játékának választották. Mivel a program csak és kizárólag multiplayer játékmódot fog tartalmazni, érthető, hogy a gamerek aggódnak a dedikált szerverek miatt, ezek azonban szerencsére már megerősítést nyertek.

Ugyanakkor ez még mindig nem lenne garancia a folyamatos, akadásmentes játékra: mivel a Titanfall PC mellett Xbox One-ra és Xbox 360-ra is megjelenik, a matchmaking rendszer mindig egy kijelölt játékost használhatna szerverként, aki kilépésével megakasztaná az egyébként állandó akcióra kihegyezett meccset.

A feltételes mód használata viszont nem véletlen: a Respawn elárulta a VG247 munkatársainak, hogy a modern felhőtechnikához fordulnak a dedikált szerverek esetén, melyek virtuális gépként üzemelnek majd, azaz nem lesz többé szerverként kijelölt játékos. Ez remek hír, mi is nagyon örülünk neki, főleg, hogy végre valami értelmesre is használják az Xbox One egyik kulcsfunkciójaként beharangozott felhőt (a másik figyelemreméltó ötlet a Forza Motorsport 5 mesterséges intelligenciája). Megjelenés jövőre.

Titanfall -- Megjelenés: 2014 Q1 -- Gépigény: nem ismert