• Több játékot töröltek
  • Battle royale címeket is
  • Méghozzá a játékosok visszajelzései alapján

A Ubisoftnak nem áll jól a szénája mostanában: a francia játékóriás megerősítette három be nem jelentett projekt törlését, a Skull & Bones késését, és az egyik irodája sztrájkba is kezdett Yves Guillemot vezérigazgató nemrég tett kijelentései miatt. Egy új jelentés szerint azonban, amely több (meg nem nevezett) jelenlegi és volt Ubisoft-fejlesztővel készített interjút tartalmaz, egy olyan kép rajzolódik ki, amely szerint a hatalmas stúdió drága hibákat követett el a készülő játékok számát és minőségét illetően.

A jelentés az Insider Gamingtől származik, és azt firtatja, hogy a Ubisoft miért késlelteti és törli ilyen ütemben a játékokat, miközben a cég a következő két évben mintegy 215 millió dollárnyi költséget akar lefaragni. Öt jelenlegi és volt alkalmazottal beszélgetve kiderül, hogy a Ubisoft túl sok játékot készít, és több cím is "csiszolásra" szorul. Az alkalmazottak név nélkül nyilatkoztak, mivel nem voltak felhatalmazva a részletek felfedésére. Elmondták, hogy a késések és törlések annak köszönhetőek, hogy a vállalat olyan projekteken dolgozott vagy dolgozik jelenleg is, amelyek "nem olyanok, amilyeneket a játékosok akartak". A cég a battle royale műfajba is megpróbált betörni. Az egyik alkalmazott szerint a Ubisoftnak egy időben vagy egy tucatnyi játéka volt a műfajban a fejlesztés különböző pontjain, ám ezek közül a többség már nem lát napvilágot.