Egy friss évértékelőből kiderült, hogy Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója és társalapítója nagyon szeretné, ha a cég visszatalálna a helyes útra és csak olyan játékokat adnának ki a kezeik közül, amik valóban nagyszerűek. "Ez a legutóbbi negyedév pozitív lendületet adott nekünk, és egy fordulópont kezdetét jelzi, mely előírja, hogy a jövőben következetesen minőségi, tartalmas játékokat készítsünk és szállítsunk. Teljesítményünket az Assassin's Creed Mirage és az Avatar: Frontiers of Pandora megjelenése, a The Crew Motorfest folytatódó sikere, valamint a korábbi játék-katalógusunk népszerűsége lendítette be igazán."
![](/uploads/gallery/mid/assassins-creed-odyssey-the-fate-of-atlantis-dlc-f9c5e2aa6e32c665c416-mid.jpg)
Guillemot ezzel lényegében maga is elismerte, hogy volt időszak, amikor a Ubisoft fittyet hányt arra, hogy milyen minőségben kerülnek ki az általuk készített játékok a boltok polcaira. Emlékezzünk csak az Assassin's Creed Unity problémás startjára, amely tele volt megmosolyogtató és bosszantó bugokkal egyaránt. A Ubisoft ezek szerint megpróbál a jövőben arra koncentrálni, hogy minden egyes általuk megjelentett videójáték magas minőséget képviseljen és hosszú időre lekösse azokat, akik bizalmat szavaznak a francia cégnek azzal, hogy megvásárolják egy-egy terméküket.