Az megvan, hogy a Dispatch egyik befejezését még senki nem érte el?

Még a stúdió főnöke sem látta a Dispatch egyik végkifejletét. Lehet, hogy technikai bibi áll a háttérben.

Az AdHoc Studio fejlesztői friss interjúban árultak el valami izgalmasat a Dispatch című szuperhősös játékukról: létezik egy extrém ritka játékállapot, amit még egyetlen játékosnak sem sikerült elérnie. Nick Herman, a stúdió társalapítója a Eurogamernek nyilatkozta, hogy bár a két nagy endingen túl négyféle személyiségi kiértékelést érhetünk el a stáblista lepörgése után, a negyediket még ő maga sem látta élőben, és a backend statisztikák szerint senki más sem. Ez a titkos állapot állítólag a játék állítólag a "nem véletlenszerűsített játékelemek" tökéletes elsajátításán múlik – ebből ugyebár kiesik a fő diszpécseres meló, vagyis ezt az állapot gyakorlatilag Robert hackeléséhez vagy a quick-time eventekhez lehet köthető.​

Kép forrása: Steam
Kép forrása: Steam

A játék közössége hetek óta boncolgatja a Dispatch befejezéseit, ahol Robert "true hero", "antihero" vagy "everyman" lehet a döntéseid és a teljesítményed függvényében, de ez a negyedik, elvileg "tactician" nevű verzió máig rejtély maradt. A dataminerek már megtalálták a fájlokban, és pletykák szerint valóban minden hackelés tökéletes teljesítéséhez köthető, de hiába próbálkoztak a Reddit-felhasználók, senkinek nem sikerült még előcsalnia ezt a végeredményt. Herman szerint ez a végkifejlet szándékosan nehezen elérhető, hogy próbára tegye a játékosok perfekcionizmusát, de elismerte: lehet, hogy simán csak egy bug miatt nem működik az egész.​

Borítókép forrása: AdHoc Studio