• Aloy került a neves kiadvány címlapjára
  • Legalábbis a februári különszámban
  • Külön kiemelték erős és határozott női karakterét

A kiadvány digitális különkiadásában a leírás külön kitér arra, hogy Aloy gyorsan ikonikussá és a rajongók kedvenc főszereplőjévé vált, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy dizájnja túllép a nők gyakran kevésbé reális ábrázolásmódján a játékokban (khm, Lara Croft, ugye). "Szeplős arcával és szigorú megjelenésével Aloy-nak sikerült megváltania egy iparágat" – mondta Ofmario Manca. "Aloy nem anya, nem házastárs, nem mellékszereplő és nem segítő, hanem egy erős és bátor nő, aki egy olyan világban él, ahol a nemek közötti különbségek már nem léteznek."

horizon-forbidden-west-aloy-ends-up-on-the-cover-of.jpg

(Kép forrása: vanityfair.com)

"Ha megnézzük a legfrissebb PlayStation-statisztikákat, akkor valójában azt látjuk, hogy a játékosok körülbelül 42%-a nő" – emelte ki a Horizon executive producere, Angie Smets. "Szilárdan hiszem, hogy sikerült olyan karaktert alkotnunk, amelyet a játékosok szeretnek, függetlenül attól, hogy férfi vagy nő". Nem Aloy jellemábrázolása az egyetlen dolog, amiért a Guerrilla Games megannyi dicséretet kap. A játék igazgatója elárulta, hogy a Forbidden Westet azért halasztották el, hogy a csapat elkerülje a belsős kríziseket. Ez sok olyan projekttel megtörténik, amelyik a vészesen közelgő megjelenés előtt áll, és a munkatársaknak kellemetlen túlórákat rendelnek el, néha heti 80 órát is meghaladva.