• Az Apex Legends február elején robbant be a játékpiacra
  • És az első pár hétben hatalmas népszerűségre tett szert
  • Azonban azóta a frissítése érezhetően lelassult
  • Vince Zampella szerint azért, mert még ők is igyekeznek kitapasztalni az ideális tempót

Az Apex Legends az idei év egyik kellemes meglepetése, mely február elején mindenféle hagyományos marketingkampány nélkül jelent meg, és ötletes újításaival egyből utat talált a játékosok szívébe. A program például rekordgyorsasággal szedte össze az első 50 millió játékosát, azonban a lendülete azóta kicsit megtörni látszik.

A március közepe felé érkező első szezon és a battle pass óta ugyanis érezhetően csökkent a frissítések gyakorisága, ami előtt a legtöbben értetlenül álltak, most azonban a Respawn vezérigazgatója, Vince Zampella, tiszta vizet öntött a pohárba. Zampella a nemrég megrendezett GamesBeat Summit 2019 keretein belül beszélt a játékról. Itt egyrészt elmondta, hogy az Apex kirobbanó sikere még a fejlesztőket is meglepte, másrészt pedig elárulta, hogy még ők maguk is igyekeznek kitapasztalni a frissítések ideális ütemezését, hiszen egészen eddig nem volt dolguk ilyen folyamatos bővítést igénylő címmel.

Zampella továbbá arra is kitért, hogy az indulás után megjelenő brutális mennyiségű játékos egy csomó bugot is felfedezett, ezeknek a kijavítása pedig szintén időbe kerül. Ahogy ő fogalmazott, ilyen hatalmas terhelés mellett sokszor olyan hibák is felüthetik a fejüket, melyekről addig a fejlesztők nem is tudtak. Elmondása szerint a céljuk először garantálni az alapjáték tökéletes működését, csak aztán feküdnek majd rá igazán a tartalomgyártásra.

Ha tetszik az Apex Legends, csatlakozzatok Magyarország legnagyobb Apex Legends közösségéhez Facebookon.

apex-legends-hun-logo.jpg