Az Ubisoft konferenciáján végre teljes pompában bemutatkozhatott az Assassin’s Creed: Odyssey, a fejlesztők pedig a bemutató során többször is hangsúlyozták, hogy a játékkal az Originsben elkezdett, szerepjátékos vonalat szeretnék továbbvinni, erősíteni. Ennek köszönhetően a sorozat történelmében először mi magunk alakíthatjuk a párbeszédeket, azonban a jelek szerint nem kell beérnünk ennyivel.

assassins-creed-odyssey-sparta.jpg

Az Assassin’s Creed: Odyssey kreatív igazgatója, Jonathon Dumont, ugyanis egy interjú során elárulta, hogy a játéknak több befejezése is akad majd, az pedig, hogy melyiket kapjuk, nagyban függ attól, hogy a kampány során milyen döntéseket hozunk.  Dumont továbbá azt is elárulta, hogy a játék körülbelül 30 órányi „interaktív történetmeséléssel” érkezik, valamint arra is kitért, hogy bár spártaiak leszünk, a történet során egyáltalán nem kell Spárta oldalán állnunk. Jó zsoldosként ahhoz szegődhetünk, akihez csak szeretnénk, esetleg ahhoz, aki többet fizet.