A Perfect Dark kukázásával ugyan felszabadult néhány fejlesztő a Crystal Dynamics-nél (a stúdió ugyebár segítő kezet nyújtott az időközben bezárt The Initiative-nek), ám ez nem jelenti azt, hogy maholnap bejelentik a soron következő Tomb Raider megjelenési dátumát. Az említett csapat és az Amazon Games összefogásával készülő, Unreal Engine 5-öt használó fejezetről már évekkel ezelőtt lehullt a lepel, ám eddig sajnos nem sok dolgot tudhattunk meg a régész következő kalandjával kapcsolatban.

Júliusban arról beszélt a Kotaku egyik szerkesztője, hogy a Crystal Dynamics küszködik az új epizód fejlesztésével, az Embracer Group időközi jelentése (ami az április és június között elért eredményeket foglalja magában) pedig rávilágított, hogy még a kiadó sem tudja, mikor kaphatjuk kézhez a legendás franchise hét lakat alatt őrzött felvonását.

lara-croft-tomb-raider.jpg

A kép forrása: Tomb Raider

A Tech4Gamers hívta fel a figyelmet az Infinity Tomb Raider tweetjére, amiből kiderült, hogy az INNEN elérhető jelentésben a „still to be dated”, tehát a megjelenési dátumra váró címek között szerepel az új Tomb Raider, méghozzá olyan programok társaságában, mint a THQ Nordic Showcase-en bemutatott Darksiders 4, a SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide, a Thief VR: Legacy of Shadow és a Wreckreation.

Tekintve, hogy mindössze három éve készül a szóban forgó alkotás (AAA mércével mérve ez ma már nem számít olyan soknak), nem túl meglepő, hogy még évet sem tudunk hozzá társítani, ám ha valóban igazak a Kotaku munkatársának az állításai, akkor nem biztos, hogy „a jó munkához idő kell” esetével állunk szemben. Akárhogy is legyen, ha idén nem kapunk új látnivalókat a produkcióból, akkor szinte garantált, hogy legkorábban 2027-ben bújhatunk csak az ismert kalandor bőrébe.

A borítóképek forrása: Tomb Raide, Crystal Dynamics