Hollenshead persze nem tagadja, hogy a PC-s játékiparban találhatóak az id gyökerei. „Amikor FPS-sel játszom, akkor én is az egér és billentyű kombót szeretem. Mostanában egyébként szabadidőmben állandóan a Quake Live-ot tolom. (Jó néha azért kicsit Rock Bandezek is konzolon, hogy teljesen őszinte legyek). De amikor a tipikus „triple A”, „big budget” címekről van szó, akkor tényleg többféle géptípusra is kell fejleszteni. Független fejlesztőként tehát minden releváns platformon ott kell lennünk. Így tehát szó sincs arról, hogy a PC elsődleges lenne. Én is és John is azt mondanánk már, hogy a Rage fejlesztésénél ezt a helyet már az Xbox 360 tölti be.”
Az id elsődleges platformja már az Xbox 360
Rossz hír a PC-s rajongóknak és jó hír a konzolosoknak, hogy az id Software immár elsődleges platformjának az Xbox 360-t és nem a PC-t tekinti. <br />
Hollenshead persze nem tagadja, hogy a PC-s játékiparban találhatóak az id gyökerei. „Amikor FPS-sel játszom, akkor én is az egér és billentyű kombót szeretem. Mostanában egyébként szabadidőmben állandóan a Quake Live-ot tolom. (Jó néha azért kicsit Rock Bandezek is konzolon, hogy teljesen őszinte legyek). De amikor a tipikus „triple A”, „big budget” címekről van szó, akkor tényleg többféle géptípusra is kell fejleszteni. Független fejlesztőként tehát minden releváns platformon ott kell lennünk. Így tehát szó sincs arról, hogy a PC elsődleges lenne. Én is és John is azt mondanánk már, hogy a Rage fejlesztésénél ezt a helyet már az Xbox 360 tölti be.”