• Lineárisabb lehet az új Mass Effect-játék
  • Legalábbis Jez Corden szerint
  • A Windows Central munkatársa úgy tudja, a BioWare kukázza az Andromeda félig nyitott világát
  • Így a széria visszatérhet a gyökerekhez

Noha már jó ideje bejelentették, továbbra sem tudunk szinte semmit a soron következő Mass Effect-játékról azon túlmenően, hogy ismét a Tejútrendszerbe kalauzol majd a történet, méghozzá a Kaszások pusztítása után. Persze nem meglepő, hogy a BioWare mélyen hallgat a projekttel kapcsolatban, hiszen még adós nekünk a Dragon Age: Dreadwolffal, amivel kapcsolatban sajnos szintén a sötétben tapogatózunk. A Windows Central munkatársának, Jez Cordennek köszönhetően viszont most – igaz, csak pletyka szintjén – megtudhattunk egy felettébb fontos dolgot a legújabb fejezetről, ami bizony jó hír lehet azok számára, akik kötöttebb kalandokat preferálják.

Az informátor a The Xbox Two Podcast legutóbbi adásában beszélt arról, hogy a stúdió kukázhatja a csúfosat bukó (egyébként közel sem annyira borzalmas, bár ez csak az én véleményem) Andromeda félig nyitott világát, hogy ismét egy lineárisabb, kisebb területekre osztott játéktérrel örvendeztesse meg a sorozat rajongóit. Ez már csak azért is mondható jó hírnek, mert a BioWare két ízben is bizonyította (az Andromeda mellett az Inquisitionben sem igazán működött a semi open world megoldás), hogy nem igazán megy neki egy "élő, lélegző" világ megalkotása, szóval kár lenne erőltetni a dolgot (bár több mint valószínű, hogy a Dreadwolf esetén azért még megpróbálják). Emellett a koncentráltabb élmény nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy átéljük a csapatra jellemző remek cselekményt, és közelebbről is megismerhessük a karaktereket, szóval bízzunk benne, hogy valóban visszatérnek a kaptafához – egy újabb zakót már nem élne túl a franchise, de talán maga a stúdió sem.

Figyelem! Szeptember 4-10. között a Don Pepe weboldalán a "pcguru20" kóddal 20% kedvezménnyel tudtok 26 cm-es pizzát rendelni, az "esport15" kóddal pedig 15% kedvezményt kaptok a 32 cm-es pizzákra.