• Sokan kritizálták az Epic Games Store-t
  • Főleg az exkluzív címek miatt
  • De egy felmérés szerint az USA-ban ez 10-ből 9 játékost nem zavar

Tavaly nagy felháborodást keltett az, amikor az Epic Games több játékra is exkluzív jogot formált új online disztribúciós felületük, az Epic Games Store javára. Olyan címeket szereztek meg maguknak, mint a Metro: Exodus, a Borderlands 3 és a Shenmue 3, ráadásul a „lenyúlt” játékok közül volt olyan, amit már Steamen elő lehetett rendelni.

Ám úgy tűnik, a népharag csak egy hangos kissebséget jelentett, amit már az is bizonyított, hogy az Epic Games Store minden kritika ellenére jól futott az elmúlt egy évben, a játékosok az elindulása óta 680 millió dollárt költöttek ott el, és az Epic továbbra is lelkesen osztogatja az ingyenes játékokat.

A SuperData tavaly év elejei felmérése szintén azt támasztja alá, hogy az emberek nagy többségét – legalábbis az USA-ban – nem zavarják az exkluzív címek. Az oldal eredményei alapján 10-ből 9 játékos nem hajlandó lemondani egy programról, amivel játszani akar, csak azért, hogy ne támogassa valamelyik boltot.