• Közeleg a Season 2 a játékhoz
  • Annak ellenére, hogy szinte senki nem játszik vele
  • Új helyszín és fegyverek is jönnek

A Square Enix első live-service játéka, a Babylon's Fall startja nem indult épp a legszebben. A kritikák nagyrészt negatívak voltak a játékkal kapcsolatban, a panaszok a nehézkes fejlődéstől kezdve, az unalmas grindfestbe forduló játékmeneten át az ismétlődő küldetésekig terjedtek. A játék látványvilágát is sokan kritizálták, mivel a Babylon's Fall szörnyen elmosódottnak néz ki, ami bár tudatos döntés volt, de többen mégis majd’ lehányták tőle a monitort. Ezeknek eredményeképpen a Babylon's Fall játékosainak száma hamar egyetlen főre esett vissza a Steamen, bár konzolokon valószínűleg többen tolták. A játék meglehetősen gyenge fogadtatása és a játékosok számának zuhanása miatt a Babylon's Fall Twitter-fiókja azon aggodalmakkal foglalkozott, melyek szerint a Square Enix akár be is szüntetheti a program támogatását néhány hónap után.

Úgy tűnik azonban, hogy ezek az aggodalmak alaptalanok. A Babylon's Fallkészítőivel, Kenji Saitóval és Takahisa Sugiyamával készített új interjúból kiderült, hogy a Square Enix és a fejlesztő Platinum Games elkötelezettnek tűnik a játék jövője iránt. "A Season 2-ben először mozdítjuk el a helyszínt Babylon tornyától" - mondta Sugiyama. "Lesz egy új fegyvertípus is, és reméljük, hogy izgatottan várjátok majd! Emellett egy korlátozott ideig tartó eseményt is behozunk, szóval izgalmas szezonnak nézünk elébe!" – tette hozzá. Az interjú egy másik részében Saito köszönetet mondott a játék néhány megmaradt rajongójának a visszajelzésekért. "Ez az első alkalom, hogy élő szolgáltatás részeként fejlesztünk és módosítunk tartalmakat a megjelenés után, így mindenekelőtt a játékosok visszajelzéseit kell előtérbe helyeznünk. Ebben az értelemben ez tényleg rávilágít arra, hogy ez a videojáték is egy szolgáltatás, valamint egy önálló termék". A Season 2 a jelek szerint "nagyon hamar" érkezik, így mindenképp örülhetnek, akik még kitartanak a játék mellett.