Battlefield 3 infóbomba
A valaha készült legjobb Battlefield. Ezzel a célkitűzéssel látott munkához a DICE gárdája pár évvel ezelőtt, mikor nekiláttak a Battlefield 3 fejlesztésének. A játékon ugyanis már évek óta dolgoznak a srácok, de a technológia még csak most ért el arra a szintre, hogy megvalósíthatják az álmukat. Ahogy ők fogalmaztak: „ez egy next-gen játék, a jelenlegi platformokra.”
A játék kooperatív móddal is kiegészített szólista kampánya során a multiplayer arénákhoz képest nyugodtabb körülmények közepette ismerkedhetünk majd meg a kezeléssel, tanulhatjuk meg a négy kaszt sajátosságait, s élvezhetjük az eddigieknél komolyabb, kiegyensúlyozottabb, a BC-vonaltól teljesen elkülönülő történetet, bejárva Párizst, Irakot, és New Yorkot. Majd ha ezzel végeztünk, bevethetjük magunkat a PC-n 64 főt támogató (konzolon csak 24-en játszhatnak egyszerre) többjátékos csaták örömeibe, amely szintén sokat fejlődött, de összességében ugyanazt a nagyszerű játékélményt kapjuk majd, mint eddig.
Az újítások között megtaláljuk a hasalás lehetőségét, melynek elsősorban a mesterlövészek örülnek majd, de, hogy ne forduljanak állóháborúba a mérkőzések, lesz kill-cam funkció, illetve visszatérnek a vadászrepülőgépek is. A kisebb, de ugyanúgy üdvözlendő fejlesztések között pedig jobb hangjelzéseket (és ezzel együtt hangeffekteket) találunk, több felszerelést oldhatunk fel a katonánk számára, akit ezúttal már külsőleg is személyre is szabhatunk, illetve a DICE még gondolkozik a beépített videoszerkesztőn és a modkészleten is.
A tervek szerint a Battlefield 3 az idei év végén fog megjelenni, de tekintve, hogy milyen sok területen fejlődik a játék, ne lepődjünk meg, ha csak jövő tavasszal vehetjük a kezeinkbe.