• Új játékon dolgoznak az Ori and the Will of the Wisps alkotói
  • A No Rest for the Wicked az ARPG kategóriában indul
  • Tehát egy Diablo-szerű élményben lehet érszünk
  • Persze a látványvilág alapján azonnal megmondható, kik dolgoznak rajta

Ugyan nem mindig sül el jól, ha egy stúdió kimozdul a komfortzónájából (a BioWare elég sokat tudna erről mesélni), ám mindig öröm látni, ha egy csapat megpróbálkozik új dolgokkal. Így tett az Ori and the Blind Forest és az Ori and the Will of the Wisps felett bábáskodó Moon Studios csapata is, legújabb alkotásuk, a The Game Awards során bemutatkozott No Rest for the Wicked ugyanis egy vérbeli ARPG lesz, tehát izometrikus nézetből darálhatjuk majd a szembenállókat, á la Diablo-széria.

A történet szerint 841-ben járunk az Isola Sacra királyságában, a cselekmény pedig rögtön az uralkodó halála után veszi fel a fonalat. A hatalomátvétel azonban csakhamar konfliktusba torkollik, miközben egy járvány is elkezdi megtizedelni a sziget lakosságát, tehát számíthatunk néhány kifejezetten ocsmány szerzetre. A cél innentől elég világos: keresztül kell magunkat verekednünk a szörnyeken, miközben megpróbáljuk magunkra aggatni a lehető legjobb felszereléseket. Mindezt egyedül és akár három ismerősünk oldalán is megtehetjük, szóval a kooperatív címek szerelmesei valósággal el lesznek kényeztetve. Hiába azonban a szokatlan műfaj, a festményeket idéző látványvilág miatt szinte azonnal felismerhető a csapat keze munkája – remélhetőleg nem csupán a prezentáció, de a játékélmény is hozza majd a stúdiótól megszokott szintet. A Private Division által kiadott No Rest for the Wicked 2024 első negyedévében fog megjelenni PC-re (első körben korai hozzáférésben), a végleges produkció pedig már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut.