• A Google félrevezette az embereket, mikor azt állította, hogy a Stadia támogatja a 4K/60fps-t
  • Legalábbis emiatt indítottak pert a cég ellen nemrég

Tovább folytatódik a Stadia kálváriája: a Google hónap elején jelentette be, hogy végül bezárják mindkét belsős fejlesztőstúdiójukat, amiknek elvileg Stadia exkluzív címekkel kellett volna előállniuk, most pedig az is kiderült, hogy beperelték a céget, méghozzá azért, mert állítólag félrevezették az embereket, mikor azt állították, hogy a legtöbb játék 4K-s felbontásban és 60 fps-sel fog futni, amennyiben van hozzá elég komoly internetkapcsolatunk.

A felperes szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, ugyanis rajtkor sem a Doom Eternal, sem a Red Dead Redemption 2 nem futott eredeti 4K-ban, pedig előzetesen mindkét játék kapcsán megígérték ezt az illetékesek. Az ügyben egyelőre nem született ítélet, az azonban biztos, hogy a Google-nek eddig enyhén szólva sem jött be a streaming felé nyitás.

google-a-studiobezarasok-elott-ot-nappal-meg-tamogato-levelet-kaptak-a-dolgozok.jpg