• Rekorder lett a Beyond Good & Evil 2
  • Ez a legtöbbször elhalasztott AAA-játék
  • Az eredményt Brendan Sinclair tette közzé

A Ubisoftnál előfordul, hogy egy játék fejlesztői pokolba kerül, elég csak a többször is elhalasztott és újrakezdett Skull and Bones-ra gondolni. Van ugyanakkor egy játék a kiadónál, melynek kálváriája még a kalózos címen is túltesz, ez pedig a 2003-ban megjelent kalandjáték, a Beyond Good & Evil második része. A program elkészülésében a legtöbben már talán nem is hisznek (sok rajongó lényegében tinédzserként kezdte el vágni a centit, mostanra pedig valószínűleg családos emberek), a Ubisoft viszont belefektetett már annyi pénzt, hogy előbb-utóbb csak kiadják a hányatott sorsú alkotást. Egy rekordot viszont már így is magáénak tudhat a projekt, ami – nem meglepő módon – a bejelentés óta eltelt idővel kapcsolatos.

GamesIndustry.biz vezető szerkesztője, Brendan Sinclair matekozta ki, hogy a Beyond Good & Evil 2 immáron a legtöbbször elhalasztott AAA-kategóriás videójáték, letaszítva trónjáról a szintén legendásan sokáig készült Duke Nukem Forevert. Annak bejelentése és megjelenése között ugyanis összesen 5156 nap telt el, míg a Ubisoft üdvöskéjének első előzetese óta 5234-szer hajtottuk álomra a fejünket (a posztolás időpontjakor, tehát szeptember 28-án, így ehhez már hozzáadhatunk négyet). Ez nem az a fajta korona, amít szívesen visel bárki is.