Nem, nem a fejlesztőkön múlott a játék sikere: a fiúk egyrészt már előtte is bizonyítottak az első épkézláb EverQuest-konkurencia, a Microsoft kiadásában létrehozott Asheron's Call-lal, másrészt pedig annyi, a műfajtól szokatlan dolgot próbáltak belezsúfolni a szoftverbe (az ügyességre sokkal inkább építő harc, egy MMOG-be hűen importálni próbált, ezáltal bizonyos kasztokkal szinte játszhatatlanul nehéz papiros-ceruzás rendszer, relatíve rendszeresen érkező új kalandmodulok), hogy nem csoda, ha kis túlzással belebuktak. Ráadásul annyi kész világ (Forgotten Realms, Ravenloft, Planscape) közül sajnos a D&D jogtulajdonosa pont Eberront, ezt a meglehetősen hangulattalan világot erőltette...

...azt mondtam, majdnem belebuktak; hála az égnek, még egyszer bizonyíthattak, így a Turbine most köszöni jól van, és a World of WarCraft után talán a legnagyobb nyugati MMOG, a Gyűrűk Ura internetes változatát kalapálhatja nagy vidáman -- ám emellett ünnepelnek is a fiúk. Hogy mit? A kevés előfizetőt csábító, de a magát máig tartó szerepjátékuk, a D&D Online tegnap lett három esztendős, a kitartókat (illetve az ínyenceket, hiszen a DDO alapjaiban véve egy jó, csak a szokásostól eltérő program) pedig most az ünnepelt ajándékozza meg: február 27-től március elsejéig minden harcért dupla tapasztalati pont jár, ráadásul minden szörny nálánál magasabb szintű tárgyakat dobál!

(Köszönet eClipsenek a helyreigazításért...)