Az Activision jövője már nem elsősorban a Call of Duty, hanem a Destiny, amiből a kiadó egy gigantikus szuperfranchise-t szeretne fejleszteni. Az első rész elméletileg idén év végén jelenik meg konzolokra, és bár még koránt sincs kész, Bobby Kotick, az Activision majdnem mindenki által utált vezérigazgatója szerint már most többe kerül, mint a legtöbb hollywoodi film.

Összehasonlításképpen a 2012-es Bosszúállók, ami az év legnagyobb mozis kasszasikere volt, mindössze 220 millió dollárból készült, és tele volt A-listás sztárokkal. Vele szemben a Destiny már most 500 millió dollárnál jár, ebben pedig nincs benne a megjelenés előtti marketingkampány, a gyártási költség, valamint a szerverpark fenntartásának havi költsége.

Bobby Kotick a Los Angeles-i Milken konferencián beszélt arról, hogy az 500 milliós határ felett már biztosra kell mennie egy kiadónak -- ez lefordítva azt jelenti, hogy ha törik, ha szakad, a Destinynek sikeresnek kell lennie, az üzleti elemzők szerint pedig 15-16 millió eladott példány kell ahhoz, hogy nullszaldóssá váljon a fejelsztés. Vajon elad az Activision 20 milliót a Destinyből?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!