A Ninja Theory-féle DmC-t már a megjelenése előtt sok kritika érte a megváltoztatott főhős és a reboot-jelleg miatt, és bár a sajtó összességében jó véleménnyel van a programról, sajnos az eladásokon egyelőre látszik a vásárlók előítéletes, negatív hozzáállása.

Bár világraszóló adataink nincsenek (azokra minden bizonnyal hónapokat kell várnunk), a brit eladásokból lehet következtetni: a 2008-ban megjelent Devil May Cry 4 az első héten háromszor olyan jól fogyott, mint most a DmC, ami egyáltalán nem jó ómen. Persze ez betudható a viszonylag szűk réteget megszólító hack 'n' slash stílusnak is, de tekintetbe véve, hogy szinte semmi említésre érdemes konkurencia nem került boltokba a DmC mellett a múlt héten, valahogy aggasztóak a középszerű eladási számok, még úgy is, hogy az Egyesült Királyság számai alapján nem szabad messzemenő következtetésekbe bocsátkozni.

A PC-s változat megjelenése egyébként pont e hét pénteken esedékes -- a PC Guru magazin friss januári számában már teszteltük a játékot, akit érdekel, hogy sikerült, annak irány az újságos!